Mitt liv som blogg

Funderingar, mat, foton och resor

Grymt varmt!

Lämna en kommentar

Idag har det varit 33 grader o fan tropisk hetta. Hur de ens kan med att köra spårvagnar utan luftkonditionering i denna stan begriper jag inte!

Var och bokade om lite flygbiljetter idag. Ska vara 3 veckor på Nya Zeeland samt en vecka i San Francisco innan jag landar i götet igen efter sommaren eller efter den australiensiska vintern. Stod där och bestämde datum o destinationer så slog det mig exakt hur bra jag har det. Inte för att jag inte insett det innan men ibland blir man liksom påmind. Alla dessa ställen och jag kan välja vilket jag vill, när jag vill… Hur ofta har det och framför allt kommer det att hända i livet?

På vägen hem bestämde jag mig för att inte gnälla så mycket på luftkonditionerings brist, bara lite, tyst för mig själv..

Författare: Susanne A

Love to travel and see new places.

Kommentera

