Mitt liv som blogg

Funderingar, mat, foton och resor

Göteborg’s väder

1 kommentar

Det är soligt en stund, regnigt en stund och blåsigt nästan hela tiden. Man får nästan lite hemlängtan.
Och min fantastiska träningsvärk håller i sig. Stapplar fram som en gammal tant. Gick till affären förut, sakta men säkert, och funderade på vad jag skulle säga om nån frågade vad som hänt. Speciellt om nån av grannarna skulle se mig gå i trappor. Jepp det är verkligen så illa.
Men grejen är också att jag gillar att gå till gymmet, älskar känsla när man går där ifrån och man är helt slut i hela kroppen och får ställa sig i duschen. Och hur ont det än gör idag så kommer jag att gå dit imorgon efter jobbet.

Fast jag kanske låter benen vila lite..

Författare: Susanne A

Love to travel and see new places.

One thought on “Göteborg’s väder

  1. Göteborgsvädret råkar vara första riktiga vårdagen idag, tjoho!

Kommentera

