Mitt liv som blogg

Funderingar, mat, foton och resor

Sömn

Lämna en kommentar

Jobbade sent i söndags. Var inte i säng förrän 1 nångång. 4:15 ringer klockan igen och jag ska börja jobba kl5:30 men jag lyckades inte direkt somna de få timmarna jag hade. Som tur är så jobbade jag inte längre än till 10 så vid 11 var jag hemma o tänkte sova ett par timmar o sdan gå till gymmet eller nåt annat kreativt. Stängde av klockan i sömnen eller nåt och vaknar ine förrän 17:30… ajdå
Men det är ju inte det sjuka utan det faktum är att jag gick o la mig vid midnatt nångång och vakar inte förrän 9… Det är nåt fel på mig.

Men idag är jag ledig. Woho!

Tvätta, cafe besök med trevlig vän och gym. Lördag mitt i veckan liksom. Jobbar ju hela helgerna så det är ju bara och passa på.

Författare: Susanne A

Love to travel and see new places.

Kommentera

