Mitt liv som blogg

Funderingar, mat, foton och resor

Långfredag

1 kommentar

Påsken har börjat. Firar detta med en tvätt- och städdag.. Har till o med städat kylskåpet. Grabben som äger lägenheten är tyvärr inte så snabb på att göra det själv men det är ju ingen anledning för mig att dra på mig matförgiftning eller nåt liknande kul.

Min rumskompis och hans flickvän har för övrigt åkt och campat över påsk helgen och jag har därför lägenheten och tillhörande tv för mig själv. YES!
Missförstå mig rätt, de är väldigt trevliga men de har en tendens att gnata en del på varandra vilket jag måste lyssna på… Men nu, tills måndag kväll, silence!

Nu ska det ångas bullar.

Författare: Susanne A

Love to travel and see new places.

One thought on “Långfredag

  1. Hej! Kul att höra av dig, funderade just på vart du tagit vägen. Så du har oxå storstädat idag, långfredag… det har vi med, en riktigt VÅRstädning med fönsterputsning och allt… Dags att åka iväg och storhandla. KRAM KRAM

Kommentera

