Mitt liv som blogg

Funderingar, mat, foton och resor

Du blandar med vad?

Lämna en kommentar

Var ute en liten sväng igår. Och vi hamnade på Fringe. Där lärde jag mig något nytt. Shandy.. eller hur det stavas.. Nu drack jag det inte, för gode gud att jag har reservationer mot vilka alkoholhaltiga drycker som ska blandas. Öl o sprite… What the..?
Mina förvånade vänner förstod inte min förvåning alls. I tyskland kan man få öl med fanta om man vill. Jätte gott o friskt när det är varmt på sommaren..
Jag hävdade rätt bestämt att i sverige gör vi inte nåt sådant. O för de varma sommardagarna så dricker vi helt enkelt ölen kall, straight.
Har jag fel?

Författare: Susanne A

Love to travel and see new places.

Kommentera

