Mitt liv som blogg

Funderingar, mat, foton och resor

San Francisco

Lämna en kommentar

…där är jag nu. Sista stoppet innan jag kommer hem på söndag. Har nog inte helt fattat det hela men längtar på samma gång. Det är lite overkligt att dagen faktiskt kom och det stora äventyret är över. Ska tillbaka till verkligeheten nu. Jobbet, familjen och vänner. Inget fel men..

Nu shoppas och turistas det i San Francisco då. Stackars mig. Det är lite coolt faktiskt om jag får säga det själv.

Författare: Susanne A

Love to travel and see new places.

Kommentera

