Mitt liv som blogg

Funderingar, mat, foton och resor

Jordbävning/Tsunami i Japan

Lämna en kommentar

Jag vet inte vad jag ska säga som inte redan har sagts. De flesta har sett bilder på tv och internet när vågorna väller in vid det här laget. För att se hur flera av platserna såg ut innan kan man titta Här.

De flesta jag känner bor lyckligtvis i Tokyo. De drabbades i och för sig också men betydligt lindrigare än norröver.

Jag tänker inte elaborera mer i denna tragedi här och nu utan sänder bara en tanke till de drabbade på plats och till alla familjer som väntar på besked.

För information om händelseutvecklingen så kan du läsa på exempelvis Utrikesdepartementets hemsida

Författare: Susanne A

Love to travel and see new places.

Kommentera

