Mitt liv som blogg

Funderingar, mat, foton och resor

Film recension

Lämna en kommentar

Som nämnt är jag lite krasslig och ett av botemedlen har varit filmer.

Igår kväll såg jag 20/30/40. En helt ok ”chick flick”. Lite små hysterisk emellanåt men Sylvia Chang var grym ^^

Sedan gick jag över till nåt helt annat och Dragon Squad. Och eftersom jag fått lära mig att om man inte kan säga nåt snällt så ska man inte säga nåt alls.. så lämnar jag er med det. Eller jo, att se Sammo Hung gå på joggingtur med cigarr var ganska kul.

Författare: Susanne A

Love to travel and see new places.

Kommentera

