Mitt liv som blogg

Funderingar, mat, foton och resor

Barnkalas

2 kommentarer

Squinkies

Squinkies på skönhetssalong

Var på kalas för att fira en 8-årings nya år. Efter Taco-svullning så ska det lekas med en av presenterna. Squinkies är tydligen det som gäller nu. Jag kan villigt erkänna att för några få timmar sedan hade jag ingen som helst aning om vad en sådan var. Nu har jag inte bara lärt mig nåt nytt utan har till och med fått en döpt efter mig.

Jag är den blonda längst ner till vänster ^^ Är och shoppar med födelsedagsbarnet..

Författare: Susanne A

Love to travel and see new places.

2 thoughts on “Barnkalas

  1. Ja det är det verkligen. Och det är häftigt att lukter kan påverka så mycket. 🙂

    Hmm trots att jag har en snart sjuåring så har dessa små filurer gått mig förbi.

Kommentera

