Mitt liv som blogg

Funderingar, mat, foton och resor

Att få ändan ur vagnen

Lämna en kommentar

I ett försök att få i ordning på träningen har jag och ett par till anmält oss till Blodomloppet. Hittills har det väl inte gått något vidare. Sitter faktiskt just nu och försöker övertyga mig själv om att det nog inte kommer att börja regna på mig om jag tar en tur nu. Och om det börjar regna så är det nog inte hela världen heller, så lång är ju inte slingan faktiskt..

Författare: Susanne A

Love to travel and see new places.

Kommentera

