Mitt liv som blogg

Funderingar, mat, foton och resor

Och hur gick det då?

Lämna en kommentar

Nja det blåste lite för mycket kom jag fram till och det blev lite mer så här…

Macchiatto och Muffins

Latte Macchiatto och Muffins

Hockey, Muffins och Latte Macchiato. Men till mitt försvar så städade jag också, och det är väl motion.. eller så.

Dagen efter, igår alltså, var det o andra sidan sånt strålande väder att inte ens jag kunde komma på några ursäkter att inte ta mig ut. Något nära döden tog jag mig runt 5.5km. Glad att överleva men inte nöjd med tiden. Vilket ger lite pepp att ge mig ut igen. Vad som o andra sidan gör mig nästan lite arg är att så trött och slut som jag var igår efter varvet så har jag inte ens en tillstymmelse till träningsvärk! Känner mig nästan lurad.

Författare: Susanne A

Love to travel and see new places.

Kommentera

