Mitt liv som blogg

Funderingar, mat, foton och resor

En klassiker

1 kommentar

Gardenior

Gardenior

Har tenta på torsdag. Så denna helgen innan borde man sitta med näsan i en bok. Har visserligen läst och räknat lite grand men majoriteten av tid har istället ängnats åt; baka bröd, väckt liv i en blogg som inte använts på närmare ett halvår, tittat på Sagan om de två tornen (har bara sett den 10ggr eller så), ”avjulat” lägenheten och planterat om blommor. Kändes mycket viktigt att mina gardenior, som jag planterade i våras och nu lyckats växa till sig, fick komma i nya och större krukor..

Men med en bok som erbjuder läsning som ”Kalkyler för särskilda beslut” och ”Budgeteringens grunder”så är det ganska svårt att koncentrera sig må jag säga.

Författare: Susanne A

Love to travel and see new places.

One thought on “En klassiker

  1. Pingback: En omtenta till | Mitt liv som blogg

Kommentera

