Mitt liv som blogg

Funderingar, mat, foton och resor

Så mycket tid..

Lämna en kommentar

Botaniska Göteborg

Hittat Nemo!

Det var länge sedan jag hade så här mycket tid. Lite så att jag inte vet vad jag ska göra med mig själv. Men har i alla fall bakat lite bröd och städat. Annars har det mest blivit massa Anime. Helt farligt när man kan streama hela säsonger. Ännu farligare när man kan streama hela säsonger för serier som har gått i flera år… Får liksom tvinga sig att gå ut när solen faktiskt är framme. Har då gjort ett besök till min fina botaniska trädgård för promenad, picknick och läsning. Bästa soundtracket för sådana dagar; vad som helst med Alice Babs. Hon

Alice Babs

Sommaraktiviteter

sätter liksom pricken över i för vilken solig sommardag som helst.

Blev lite glad härom dagen när det ösregnade så jag bara kan kura ner mig i soffan och försvinna i några timmar i en värld av magi och ninjor. Har kollat färdigt på Naruto och har gått vidare med Naruto – Shippuuden. Totalt fast. Idag fick jag ändå iväg mig själv till gymmet och har lyckats hålla mig ifrån att titta vidare mer idag.

Har gett mig själv en läslista till innan jag åker till Japan. Just nu läser jag A brief history of the samurai av Jonathan Clements. Steget från ninjor till samurajer är inte fullt stå stort eller svårt att ta.

11 dagar, 18 timmar och 16 min kvar till avresa.

Författare: Susanne A

Love to travel and see new places.

Kommentera

