Mitt liv som blogg

Funderingar, mat, foton och resor

Grill-sommar

2 kommentarer

Grill

Grillat är godast

Fick en fin present idag som jag bara var tvungen att skryta med. Befriar mig från engångsgrillar och förhoppningsvis ska ge mig en mycket smaskig grillsommar. Så det är bara att säga ett stort tack till min snälla lillebror som fixat med en så fin present. Nu är det bara att ge sig ut och köpa grillkol och något gott att grilla till helgen. Ikväll ska någon annan stå för matlagningen då jag ska ut och äta födelsedagsmiddag med fantastiska J och nämnda lillebror.

Författare: Susanne A

Love to travel and see new places.

2 thoughts on “Grill-sommar

  1. Fantastiska J? Visste inte ens att jag var bjuden! Trevligt!

Kommentera

