Mitt liv som blogg

Funderingar, mat, foton och resor

Dagen innan

Lämna en kommentar

Ja då var packningen klar. Men som alltid finns en känsla av att jag har glömt något. Försöker intala mig själv, som alltid, att resan inte går till månen utan det finns i regel en lösning på destinationen.Tokyo, till skillnad från månen faktiskt har affärer och  människor.

Hotellet har gratis internet och dator så jag hoppas kunna uppdatera regelbundet. Bloggen har ett alldeles eget Instagram-konto där jag hoppas lägga upp en och annan bild under dagen för den som vill följa där. Klicka på en av bilderna till höger så kommer du till kontot.

Författare: Susanne A

Love to travel and see new places.

Kommentera

