Mitt liv som blogg

Funderingar, mat, foton och resor

Sushi!

Lämna en kommentar

Det gick nastan en vecka innan det blev nagon sushi. Forvantningarna har varit hoga och nu nar det ar sa fruktansvart varmt pa tyckte jag att det skulle passa ypperligt med lite sushi till lunch igar. Det finns en sushitags restaurang i Ueno som jag har varit pa tidigare och eftersom jag var i det omradet sa kandes det sjalvklart att ga dit. De har haft stort utbud av god sushi och till ett mycket formanligt lunchpris.

Blev inte besviken. Fanns sa manga olika sorter att jag at 8 tallrikar av, for mig, helt nya sorter. Helt fantastiskt gott. Och for 126Yen per tallrik med 2 bitar pa sa behover man inte spracka banken direkt.  Men som du sakert snabbt raknat ut sa at jag alltsa 16 bitar sushi.. Sa aven om inte banken sprack sa gjorde nastan min mage det.

Författare: Susanne A

Love to travel and see new places.

Kommentera

