Mitt liv som blogg

Funderingar, mat, foton och resor

Searching for Sugar man

1 kommentar

Jag är troligtvis än av de få som inte sett Searching for Sugar man än. Blev mycket glad när jag läste här att den ska visas på SVT på lördag. Hört mycket bra om den så förväntningarna är höga. Någon som sett den som kan säga om jag med rätta kan hålla mina förväntningar höga eller om jag bör bara ta det för en rulle bland många andra?

I’m probably one of the last people who hasn’t seen ”Searching for Sugar man” yet. So I was very happy to read that it will be shown on SVT on Saturday. My expectations are very high. Anyone who has seen it that can tell me if they should stay that way or if I should calm down a bit?

Författare: Susanne A

Love to travel and see new places.

One thought on “Searching for Sugar man

  1. Pingback: Searching for sugarman 2 | Mitt liv som blogg

Kommentera

