Mitt liv som blogg

Funderingar, mat, foton och resor

Sätts på prov

Lämna en kommentar

Jag visste att utmaningen om att inte köpa kläder på ett år skulle bli svårt men att jag redan efter knappt en månad skulle känna mig frestad att bryta. Det finns så mycket fint i höstens mode. Så att inte kunna köpa en fin du-har-pluggat-så-duktigt-klänning är ganska jobbigt. Får försöka hitta andra sätt att belöna mig själv när jag avverkat bokberg och tenta som inte innefattar att jag ska köpa något… Förslag?

English:

I knew that the challenge of not buying clothes for a year would be difficult, but after barely a month I feel tempted to give in. There is so much beauty in autumn fashion. So not being able to buy a nice you-are-studied-so-well-dress is pretty tough. Will try to find other ways to reward myself when I’ve managed to clear the ”book mountain” and exam that does not include me to buy something … Suggestions?

Författare: Susanne A

Love to travel and see new places.

Kommentera

