Mitt liv som blogg

Funderingar, mat, foton och resor

Kanelbullens dag

Lämna en kommentar

KanelbulleIdag har Facebook och instagram exploderat med bilder från bullbak i bekantskaps kretsen. Själv tillhör jag skaran som köpte i år.  Dagen försvann istället till att försöka städa i lägenheten. Inser att jag måste skaffa mer förvaring, en bokhylla närmare bestämt.  Högar med böcker har börjat skapas lite överallt. Och inte på det där charmiga sättet som man ser i inredningstidningar tyvärr.

Ikväll har jag varit och sett en helt fantastisk konsert på Konserthuset. Kent Nagano hade sin första konsert som gästdirigent.  Vi fick bland annat lyssna till Beethovens symfoni nr 9. Helt ljuvligt.

Att köpa ett konsertabonnemang var det bästa jag har gjort på länge. Ser fram emot nästa konsert redan.

Nu ska det firas med kanelbulle och te.

Författare: Susanne A

Love to travel and see new places.

Kommentera

