Mitt liv som blogg

Funderingar, mat, foton och resor

Japan igen!

Lämna en kommentar

Då var det dags igen. Har bokat en resa till Tokyo! Avresan är inte förrän i februari men nu har jag, minst sagt, gott om tid att spara fickpengar och förbereda mig. Ska vara där hela februari och ska dessutom passa på att ta privatlektioner i japanska när jag är där denna gången. Har saknat Japan sedan jag kom hem och nu känns det väldigt bra att ha bokat in en ny resa även om det är ett tag kvar. Tillsvidare kan jag ju alltid drömma mig iväg i mina foton.

English:
Here I go again. Have booked a new trip to Tokyo! The departure is not until February, but now I have, to say the least, plenty of time to save pocket money and prepare. Will be there all of February and will also take private lessons in Japanese when I’m there this time. Missed Japan since I came home from my last trip and now it feels great to have booked a new visit although it’s not until next year. Untill then I can always dream away in my pictures.

20140527-184222-67342732.jpg

20140527-184222-67342544.jpg

20140527-184222-67342351.jpg

20140527-184222-67342146.jpg

Författare: Susanne A

Love to travel and see new places.

Kommentera

